Inkoopmanagement

Grip op je inkoopproces: van aanvraag tot factuur

Inkoopmanagement geeft realtime inzicht in alle verplichtingen en uitgaven. Door inkooporders vooraf vast te leggen en goed te keuren, blijft het hele proces—van aanvraag tot betaling—onder controle. Geen verrassingen in budgetten, minder fouten en altijd grip op uitgaven.

Waarom kiezen voor inkoopmanagement met Nymus

Controle over inkopen

Medewerkers kunnen alleen via een centraal systeem inkopen aanvragen, wat het management volledige controle geeft.

Geen onverwachte kosten

Autoriseer bestellingen vooraf en krijg altijd inzicht in verwachte kosten.

Meer efficiëntie

Inkoopsoftware versnelt het proces en verhoogt de kwaliteit met minder personeel.

Automatische ordermatching

Match facturen automatisch met levering en inkoop voor meer inzicht en minder werk.

Inzicht in budgetten

Krijg real-time inzicht in bestedingen en toekomstige uitgaven voor betere controle.

Onze klanten

Logo Wurth
Logo Mireille
Logo STG
Logo Agilitas
Logo Verhelst Group
Inkoopaanvraag

1. Inkoopaanvraag & goedkeuring

Medewerkers maken een inkooporder via vrije tekst, webshopkoppeling of catalogus. De aanvraag wordt automatisch naar de juiste persoon gestuurd voor goedkeuring, met notificaties bij budgetoverschrijdingen.

Bestelling & ontvangst

2. Bestelling & ontvangst

Na goedkeuring wordt de bestelling automatisch naar de leverancier gestuurd. Bestellers en geautoriseerde collega’s volgen de status van de levering in real-time.

3-way matching

3. Automatische 3-way matching

Laat inkomende facturen automatisch matchen met de aanvraag, de ontvangsten en het factuurbedrag. Alles wordt digitaal gearchiveerd zodat je de factuur makkelijk terugvindt.

Inkoopmanagement features

Jouw voordelen: handige features voor een efficiënt inkoopproces

Cloudgebaseerd

Toegang tot inkoopgegevens, altijd en overal, via een veilige cloudoplossing.

3-way matching

Automatisch afstemmen van inkoopaanvraag, levering en factuur voor foutloze controle.

Inkoopaanvragen & catalogus

Vraag inkoop aan via interne catalogus of vrije tekst, eenvoudig te beheren en importeerbaar.

Goedkeuringsworkflow

Automatiseer goedkeuringen met een flexibele workflow en tijdige notificaties.

Ontvangstregistratie & inzicht

Registreer leveringen in realtime en krijg direct inzicht in bestellingen en uitgaven.

Digitaal archief & rapportages

Sla documenten digitaal op en genereer rapportages voor helder inkoopinzicht.

Klaar om je inkoopproces te optimaliseren?

Met onze slimme inkoopoplossing krijg je volledige controle over je inkoopaanvragen, goedkeuringen en leveringen. Automatiseer processen, verbeter de efficiëntie en behoud inzicht in je budgetten.  Wij helpen je op weg!

E-invoicing platform