Voordelen managed post
De handsfree oplossing voor je papieren post. Ontdek de voordelen
Ontdek de 8 voordelen van met ons in zee te gaan!
1. Facturatie zonder fouten
Maak van papieren facturatie een vlekkeloze operatie. Verstuur je uitgaande post op tijd, zonder risico op menselijke fouten en conform de EU-wetgeving. Archiveer papieren facturen automatisch in een legaal digitaal archief.
2. Betalen via een QR-code
Ontvang je regelmatig foute betalingen? Of Overschrijvingen met de verkeerde mededeling? Maak het je klanten gemakkelijk: voorzie automatisch een QR-payment code op elke uitgaande factuur, zowel op papieren als digitale.
3. Stuur élke brief goedkoper
Verstuur ook post zonder juridische waarde. Denk aan een administratief verzoek of een verplichte melding. Facturen of en andere documenten worden automatisch gegroepeerd in één omslag. Zo bespaar je maximaal op verzendkosten.
4. Vermijd fraude en phishing
Een gewone, onbeveiligde PDF kan onderschept en gewijzigd worden. Digitale facturatie of e-invoicing maakt fraude bijna onmogelijk. Bovendien willen ook jouw klanten steeds meer communiceren via een platform.
5. Multi-flow in, one flow out
Stroomlijn je uitgaande facturatieproces volgens de noden van de klant. Via één geïntegreerd platform komen facturen of andere documenten terecht bij de juiste persoon in het juiste formaat. Of dat nu digitaal of op papier is.
6. Voordelige posttarieven
De printing en verzending verloopt via onze certified partner SPEOS. Door een voordelige all-in-formule geniet je altijd van het beste portotarief, onafhankelijk van het aantal facturen dat je bedrijf verstuurt.
7. Eerste hulp bij onboarding
Natuurlijk wil je klanten liever een digitale factuur sturen dan een factuur met de post. Of hen aan boord halen van je klantenportaal. Daarom helpen we mee om digitale facturatie te stimuleren en je klanten te ‘onboarden’ in het portaal.
8. Verbeter je productiviteit
Focus meer op je core business. Maak je finance team drie keer keer productiever door je facturatieproces te stroomlijnen en te automatiseren. Krijg voortaan veel minder mails en telefoontjes met vragen over facturatie.
3. Verbeter je productiviteit
Verdubbel de productiviteit van je finance team door een gestroomlijnd en geautomatiseerd facturatieproces. Krijg voortaan veel minder mails en telefoontjes van klanten met vragen over facturatie. Focus meer op de kerntaken van je organisatie.